woensdag 30 mei 2012

Mijn schelpenverzameling (2)



Wat een boel schelpen..de pagina's zijn te klein!
zoveel schelpen en foto's gemaakt.
Ik zal zo af en toe in de zomer de andere bijvoegen.


Arme oude kast ...hij kraakt en maakt geluiden
Wat dit precies is geen idee, er is een winkeltje in Amsterdam die heel veel decoratiemateriaal verkoopt en ik mag dan soms even snuffelen..wat er zoal ligt daar wat niet meer verkocht wordt....ik zie altijd wel iets..of ik vind iets..wat ik mooi vind.


Ik vind ze niet zo lekker..maar de buitenkant bewaard..
ik begrijp niet.... zelf als echte visliefhebber.... wat hieraan lekker is?? Ik vind ze mooi in een grote glazen vaas of pot.

Mijn lieve katervriend ligt in het houten kratje te
 slapen..
moe van alle buitenavonturen..het is een leuk kratje voor de schelpen in te doen..wacht wel even tot ie wakker is...hahaha!



Dit is een bijzonder exemplaar, en was van mijn oom Frans.
Ik heb deze gekregen..en bewaar hem goed.



Ik rijg ze ook graag aan touw..en deze schelpen heb ik al jaren.
Je ziet ze in mijn ogen teveel met zeepjeshartjes.
Dan probeer ik weer wat anders te bedenken..of ze op een andere manier te decoreren..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten