dinsdag 22 mei 2012

i GiGi ..wat een leuke winkel

Voor bij mijn linnen bankje..ahhh






Je kan er ook lekker ontbijten of lunchen..

                                                   I Gigi Genral Store: igigigeneralstore.com

Wij hebben deze nog niet in Holland..volgens mij alleen in de UK (Engeland) ..maar de style is leuk! (zie link)
Spullen die ik zie..?   die te koop zijn..een goed concept....van alles wat.

Ik zie vaak winkels in Amsterdam dan denk ik..?
Nou ben benieuwd Hoe lang jij in deze crisistijd het gaat overleven??..Dapper ..denk ik dan. In Amsterdam- Zuid wonen wel veel rijkere mensen..net als mensen wonende in de grachtengordel vaak..maar zouden deze mensen nu sneller een inrichting wisselen? Dat vraag ik me dan af?..ik ben zelf altijd heel blij met alles wat ik heb. En wissel niet snel..ik vind dit echt een smaakvolle winkel.
Alle foto's IGigi
En dat zeg ik niet snel..ook de kleding en sandalen..leuk! en simpel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten