zaterdag 12 mei 2012

Tis alweer moederdag!


Ik was vandaag in een Zen-stemming

Keyla Valerio

Zat heerlijk in mijn troonstoel,
gewoon even stiltedagje.
Kopje thee erbij..


Mijn hoofd heeft soms behoefte aan mooie plaatjes, kijken naar kunst..of tekeningen, of
iets wat me inspireert, dus deze Blog is dan heel fijn ..zo kan je alles bewaren wat je inspireert. En blijft het niet allemaal ergens verstopt zitten bij me....wat een prachtige omgeving waar Clary Mastenbroek woont.
Het was maar 14 graden of zoiets, vandaag,
zonnetje wolkje..



Wat kan Clary Mastenbroek mooi schilderen zeg!
Ga haar link zoeken http://www.fairbrook-house.com/html/art1.htm..zag haar vanavond op NL tv zender.
Ik zou daar heel graag gratis haar tuin willen doen..voor een bed op dat prachtige landgoed ..zo onderhoud ze dit.
Wat eens een project was met haar man samen.

Clary Mastenbroek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten