maandag 14 mei 2012

Maandag.. mooie keukens


Een keuken is niet voor iedereen in de wereld vanzelfsprekend..maar er zijn keukens? Zo mooi.
Zelf heb ik een heel kleine, het is niet erg..je kan eten koken, en dat is het belangrijkste vind ik dan. Had ooit 24 keukenkastjes in een vrije sector woning en dan denk je ook..Wat in godsnaam moet er allemaal in?
Kan me dat nog goed herinneren..zoveel kastjes.
Maar destijds was het fijn, met vele kinderen die er af en toe speelde en aten. Nu is het een poppenhuisje met een poppenkeuken..zo klein dat je er geen foto kan maken hahaha..ik kan er smakelijk om lachen hoor! Niet belangrijk.
Wat je smaak ook is, een landelijke of meer modern.?? Sommige zijn ware huiskamers.


Strak en modern is niet mijn ding..maar is niet lelijk..

Fijne landelijke keukens



Kijk en dat vind ik nu belangrijker!
It is well with my soul..!
Het duurde even maar ik heb ontdekt Hoe je foto's naast elkaar kan zetten ..hehe!!

Ik vind die planken tegenwoordig enorm leuk, boven je aanrecht  ipv keukenkastjes!
Lekker makkelijk...helaas mag ik mijn keuken in een huurhuis niet slopen..mijn droomkeuken is van oud hout. simpel..of met een mooi uitzicht lijkt me ook wel wat..foto's flickr/tumblr/pinmarklet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten