zaterdag 5 mei 2012

Wit en naturellen in linnen ..mijn favoriete stof in huis..zo puur!


Het verveelt me nooit..
Linnen stoffen...zo puur.
Dit witte hartje van linnen..hangt aan mijn luiken..ik ben wat aan het schuiven..dit eraan of niet? Kan dan makkelijk in mezelf kletsen..het ontspant me.
Ben heerlijk aan het kijken: Wat is er nog?
Wat kan ik maken??..bedenken.??
Als ik dan geen winkeltje heb..
Dan doe ik het gewoon thuis..
Een hobby een passie..
het is er ook weer voor!
Genieten..


...gevonden achter een kast ..en wat te doen ermee..ooit van de "meisjes Hoofddorpplein" een leuk hobbywinkeltje gekregen en nooit opgehangen want heb eigenlijk geen plek meer..
Ze maakte ook die krans met schelpen op mijn beginfoto die ik niet groter krijg ..
Deze winkel ging toen dicht en mocht veel meenemen voor 1 euro..o.a. deze ophangplanken.
Ik mis dat winkeltje ze hadden oude haken, kleine betaalbare kadootjes, veel van vroeger,ze maakte zelf ook veel. Zelfs mijn boom.
Die ik met kerst vaak weer pak.


Deze zag ik bij de Tuinkamer,
en hier hebben ze een lenteboom ervan gemaakt.
goed idee!
Een lenteboom van mijn alternatieve "kerstboom".

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten