donderdag 3 mei 2012

Je hebt van die dagen?

Je hebt van die dagen dan zou je even willen wegvliegen..zo een dag is het vandaag.(foto's pinmarket)




Maakt niet uit welke vogel je dan bent...bij de zee of in de stad? Ergens in het bos?

Ik zou heel graag even weg willen vliegen..ver weg. Als een vogel..... Ik weet natuurlijk dat dit niet kan..ik weet ik moet..wederom.. sterk zijn..iets wat ik mijn leven lang al ben..ik kijk naar de vogels vaak onderweg, en denk ..gos wat moet dit heerlijk zijn om je vleugels uit te slaan. Nu ja dromen dan maar..en ga fietsen. Er gaat veel veranderen..en daar ben ik mee bezig..en zit ik op te broeden net als de vogels haha..ja lachen dan maar..humor relativeert...in deze mooie tijd in de natuur mooi om te zien iets wat me altijd opvalt hoor....gos wat hou ik van deze natuur. Alles zo groen..ik ga het opsnuiven deze lucht..het zal me goed doen.


je hebt van die dagen..??  ja wie niet..?
Ik weet het.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten