zondag 20 mei 2012

Teveel "Ariadnes at Home" gespaard..


                                                        Ariadnes at Home




Deze rapportage stond in de Ariadne at Home
De voorste stoel hier op de foto lijkt enorm op de mijne..!
Alleen die van mij heeft een iets andere vorm boven..
mooie foto blijft dit van klassieke oude opgeknapte stoelen.


Waarheen ermee..?
Ahhh nog even mogen jullie blijven!

Prachtige houten tafel zeg..

Waarheen met alle Ariadnes?..straks als mijn box leeg is? Kunnen ze daar logeren. Samen met de andere bladen Seasons en More then Classic van toen.
Met opruimen en stofzuigen liggen ze me in de weg..maar bekijk ze wel regelmatig..
Geordend op seizoen nu per maand en dan alle jaartallen opvolgend..owww..heb er 3 weg kunnen gooien..hahaha
Dan nog scheur ik paginas eruit die ik mooi vind.
Weggooien..? een ramp!

Zoals deze wand..zou ik wel hier in mijn huiskamer willen..
Oude bouwmaterialen zag ik gisteren ook weer in winkel de Weldaad op de Noordermarkt..maar goed je weet maar nooit!

(foto's Ariadne at Home Brocante en flickr tafel)

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie inspiratie geplaatst vandaag, geweldig en wegdoen,niet doen hoor, zo leuk om af en toe in te bladeren.

    Geniet van de nieuwe week!!!!
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Eef...twijfel wel eens hoor! zijn er heeeel wat..

    Wens jou ook een fijne week !!

    BeantwoordenVerwijderen