donderdag 17 mei 2012

Fiets Fetice..? Fijne Hemelvaartsdag..




Zo een leuke fietsen zie je..overal waar je fietst.
Ik kan daarvan genieten..met kinderen erin..of hond..zoals ik zelf ook deed in de jaren 90 met een fietskarretje achter onze fiets.
Je ziet ze veel zo een mini-tentje.
En de hond ging mee..eten. IJsje onderweg!
Wat hadden we toen een bekijks want het bestond nog niet en deze was van een fabriek met gehandicapte mensen die dit maakte in Zwitserland.
Zelf heb ik een roze ..(en deze roze zag ik op tumblr. want die van mij heeft roest! heel veel roest..) Deze zou een ideale zijn voor mijn meubeltjes..met zo een kar erachter.
Ik fiets veel en vaak..heerlijk.
En ja dat houdt de benen soepel..


Wat ik nu heel grappig vind zijn de spatborden ... (www.simeli.nl)





Allemaal een fijne Hemelvaartsdag..
Ik zou eerst gaan BBQ-en met vrienden mee maar het is te fris "weer"..weinig zon.
Jammer hoor!
En ja ik weet het.... ik heb al even niet geschreven!!
Ik ben iets aan het ontdekken nl.

Dus even geen tijd voor mijn Blog gehad.
(foto's flickr pinmarklet)
komt goed!! Niets moet alles mag zeg ik altijd..







Geen opmerkingen:

Een reactie posten