zaterdag 5 mei 2012

Bevrijding na dodenherdenking..4/5 mei

Ja.... indrukwekkend blijft het elk jaar weer vind ik.

De programma's die ik heb gezien.."de Wereld draait door". Waar een boek besproken wordt met al die kinderen die op transport zijn gezet..met of zonder foto's. De emoties van de schrijver raken mij..De stilte even, 20.00 uur, ..en dan toch weer mensen zien of horen die geen respect hebben hiervoor. Wees dan even stil..denk even na. Zet je auto aan de kant..haal je schreeuwende kind binnen en vertel..leg uit..
Dat denk ik altijd..

Vandaag even een dagje niets ..even niets moeten of doen..ik heb het even nodig weer.
Mijn energielevel was weer enorm laag. Wat heb ik heerlijk geslapen vannacht..en de tekorten weer ingehaald..ik hou van mijn 2 kussens in bed haha!! Jaa..ze liggen heerlijk en ik wissel ze af..dan de 1 wat dunnere en de 1 wat steviger..

Even een spirituele dag..even de tijd nemen..even mindfullness..even niets..alleen "zijn"..bewust eten en thee drinken..geen haast. Wens iedereen een fijne dag..hoe je de bevrijding ook viert!! Ik kan niet feesten vandaag..ik doe even niets. Voor de overige mensen wens ik een fijn concert of feestdag.
Deze vogel zit op de rand van een waxine lichtje..en is net als ik even stil.. ;)) overige heb ik gevonden en een keer opgeslagen..google afbeelding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten