zondag 13 mei 2012

Goedemorgen..middag..avond..Kaas kaas kaas


Wat is dat toch met Kaas!?
Zelfs deze poster dan loopt bij mij het water in mijn mond van zien alleen al..gek? Ja..
Op italiaanse, franse, zwitserse, en onze eigen hollandse kaassoorten..kaasfondue? mmm.
Mozzerella in de salades..
Brokkel oude Leidse of met lekkere komijn.

Of het nu op een boterham is..

Of ovenheerlijk pistoletje met Kaas & sla




Een kaasplateau voor een feestje? voor bij het wijntje? Uit het vuistje? hollandse kaas?
Ik ben gek op kaas..het erge is dat ik de magere variant moet eten 20 + 30 + en niet die vette 40+
Nu ok...ik loop dus al heel lang voorbij de lekkere kaassoorten..en heel af en toe neem ik een piepklein stukje..wat smaak je toch lekker!
Wat is streng zijn voor jezelf toch een vervelende opgave..Kaas


 Cheesecake wat ben je toch lekker..goddelijk lekker..ja dit gaat over kaas deze Blog vandaag hahaha!! en dan heb ik het niet eens over de gesmolten kaas op mijn ovenschotel..ik heb nl. de "light" variant uitgeprobeerd! Ow boy light..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten