woensdag 23 mei 2012

RECYCLE ART..geweldig!!

Zelf ben ik een grote Fan van Alles een tweede Leven geven..dat doe ik al mijn leven lang.
Ik vind dat heerlijk..en als ik dan zie dat andere mensen dat ook doen? Geeft mij een kick..want ja creatief zijn is leuk maar bedenken..dan gaat mijn hoofd een stapje verder..ik bekleed lampen met de gekste materialen soms..en dan heb je weer even een andere Lamp in huis maar deze zijn ook leuk..

Omgekeerde Zinken Teilen!! Als lampen....


Stillleven van cijfers letters of voorwerpen die erop lijken..
en dan een mooie alphabet ervan maken..echt mooi..


Een raam dwars en dan foto's erachter..


Een rits oude thee/koffiepotten..

Een pallet ..


Peddels als headboard!
ideetjes via Recycle Art..geweldig niet?

2 opmerkingen:

  1. Hier hou ik van, hergebruiken van materialen...ik vind alles leuk...wij proberen ook veel te hergebruiken...oude schuttingdelen zijn hier al voor veel projecten gebruikt, maar ook ladders en houten fruitbakjes...heerlijk om daar mee aan de slag te gaan.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he, het zit gewoon in je, bij mij dan wel, it's a way of life..ik zie in alles iets..soms vervelend als ik iets moet achterlaten, wat mensen weggooien, omdat ik dan iets moois zie, wat ik niet kan meenemen ...

    BeantwoordenVerwijderen