donderdag 24 mei 2012

Mooie stenen..keien..

Donderdag, wederom een fietstour gemaakt, mijn rug is al te lang slecht, dus ik neem het ervan met dit weer, en veel bewegen, 'dat moet gewoon om die rug weer sterk te maken..tot nu toe gaat het goed, langzaam opgebouwd dit bewegen weer, en moet iets doen wat ik leuk vind anders hou ik het niet vol... dus heerlijk vroeg al, op!! bewegen!! zeg ik dan tegen mezelf nu, ..ik had het zo warm..buiten was het veel lekkerder meer wind, lekker koel..ik werd er blij van, ..heen weer naar de Albert Cuijp, moet wederom lukken! en ja een heerlijke krentenbol met een beker uitgeperste Jus d'Orange voor de energie..op de Albert Cuijp, mijn eindstation en doel.
Even pauze en benen strekken..
Zag vandaag waar mijn fiets stond bij het park een leuk winkeltje, alles van Katoen..prachtige stoffen..dus mijn oog viel op een leuke Shawl (sjaal) ..aangezien er een leuk terras was erbij..dacht ik ik vraag netjes of deze te koop is..Ja hoor zei het vriendelijke meisje..nu ja helemaal leuk was deze in kleuren flauw blauw, naturel, grijs, en een uitgetrokken soort van tijgermotief erdoor..heel exotisch, leuk op oude jeans, met een andere print erdoorheen..waardoor de tijgerprint niet opviel allemaal van die flauwe pastels..prachtig.
Ik zei Hoe duur is deze? Ik denk aan Albert Cuijp markt..alles goedkoop..zo denk ik dan..
"Hij is € 79,- !! "mevrouw..
Aiiiiii..dacht ik toen..hij is meteen niet leuk meer!..Ik zei Nu dank U wel..het is niet een prijs dat ik zeg..Ach die is van mij! Ik loop nog even een rondje, zeg ik. ..zegt ze..U moet dan wel snel zijn hoor! Ze zijn zo weg!!
Hahaha..grappig niet?
maar ik was even de weg kwijt, na de Beethovenstraat terug ..dacht neem een leuke terugrit "anders", ..stond in ene bij Stadionplein, bij een fietspad en water? en dacht Jaaa waar ben ik nu dan? .. en was mijn orientatie kwijt..tsssss..ouwe.....sta ik dan in mezelf!

alle foto's  pinmarklet /tumblr/ flickr

Gevraagd weer richting Hoofddorpplein te komen en toen zag ik een heerlijke ijswinkel met heerlijke Youghurtijs met kersen erdoor!!..zo lekker!! wel even uitrusten verdiend ..en voor € 1,50 ..kom ik er zeker nog een keer terug want ze hadden cheesecake-ijs en hele andere lekkere soorten..

 


Goed binnen alles opengezet schaduwkant, en denk dan aan koelere plekken om te wonen..(binnen-thermostaat 27 graden weer..). Ik heb iets met mooie stenen en keien..ik heb ze ook in potten staan..ik vind het echt iets ook voor binnen...

mijn fantasie slaat op hol met deze mooie kiekjes..zo een huis wil ik even voor vakantie!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten