zaterdag 12 mei 2012

Zaterdag..Wat "lekkers" dag..mmmm



Mijn leven lang weet ik..het beste is veel kleur eten.
Ik doe echt mijn best ..
Maar zaterdag is ook ingeprent ..

Wat lekkers !!!!
En dan bedoel ik "foute"lekkere dingen.


Dat probeer ik uit mijn systeem te halen.
Soms lukt het me wel..vaak ook niet.

Maar begrijp nog steeds niet waarom alles qua fruit zo duur moet zijn..nog maar even wachten dan tot de zomer.

Wat een vreemde boodschap eigenlijk..?
Ik eet veel groen..

Het klimaat is niet zo dat we in NL een moestuintje met al dit lekkers kunnen aanleggen..en zeker ik niet in mijn mini huisje..met een mini balkonnetje ..
Gezond eten is te duur nu in deze maanden! (fruitsoorten die ik lekker vind)  en ja
groente valt wel mee..qua prijzen..
Kleur eten is wel gezond..en goed voor je.
Bedenk me net omdat ik zo van rust hou en rustige kleuren is het misschien daarom?
Ik word onrustig van velle kleuren..




Ik betrap me erop dat ik rustige kleuren koop..
Dit is voor mij aantrekkelijker..
hahaha..grappig niet?
Mag ik overgebakken worden?
En het ziet er om te watertanden uit..


Ja rood van tomaten..paprika..die vind ik wel lekker.
Maar dat is dan ook het enige rood..
en lekkere rode bessensoorten.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten