zaterdag 19 mei 2012

Weer even naar de stad en markt..

Ik heb een mega spierpijn ..(zadelpijn) maar ga toch weer even proberen een lange fietstocht te maken..zoals ik in een andere Blog schrijf is de Noordermarkt zo leuk..lukt het niet ben ik zo weer thuis..dan zet ik mijn fiets wel ergens neer. En neem de tram..
Het is weer een mega eindje..maar wel de moeite waard.
Heerlijke youghurt en fruitshake als beloning..en zo een trek in een stukje Carrotcake ..
Boerenmarkt here I come..
Want Wordfeuten is te leuk.
Te spannend.
Ik heb mega scores merk ik..win er veel.
Het ouderwetse Scrabbelen wat ik veel deed vroeger werpt nu zijn vruchten af.


Even aankleden en niet vergeten verse groente..
ik ben een beelddenker hahaha!!

foto's van flickr/pinmarklet
Amsterdam geeft ook zo een inspiratie op de mooie rustige grachten..en straatjes..ik hoop niet dat ik teveel afgeleid raak vandaag, ik heb vaak een lijstje in mijn hoofd..maar dan kom ik thuis en denk Jee dat stond er niet op! of dat wat je nodig hebt dat ben je vergeten..


                               Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je een geweldige fietstocht hebt...zo mooi om vandaag buiten te zijn...een boerenmarkt...gezellig en gezond!!!!
    Geniet er in ieder geval van.

    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen