donderdag 10 mei 2012

Mijn liefde voor Barok

Mijn liefde voor barok is begonnen in het bezoeken van Paleis op de Dam..
lopend over de grachten en een Musea bezoeken.
En dat een x aantal jaren geleden het een item werd in de woonbladen..versterkte dit nog meer.



Je kon voor een prikkie deze oude stoelen kopen.
Zoals de bovenste foto, ik had soortgelijke ..en vond iemand die als hobby bekleden had.
deze foto is van tumblr.

Zo laten ..of bekleden?..en dat laatste vond ik dan fijn.
Nieuwe stof erop..linnen katoen of zoals deze Chaisse Longe roomwitte tinten,
wat ik zelf zeer tijdloos vindt ook om andere materialen ermee te combineren.
Mocht ik ooit een kleur leuk vinden dan een plaid erop..maar ik hou van rust..in de lente en de zomer. Naturellen zijn heerlijk voor het oog..dromerig met kaarslicht.
dit is een oude foto uit 2008. hij staat er nog wel..luiken zijn nu anders gedecoreerd.
te zien op uitgelichte blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten