zaterdag 19 mei 2012

Boerenmarkt en Weldaad en fietstour gelukt!

foto pinmarklet

Na een heerlijke fietstour langs Sloten, Slotervaart, Hoofddorpplein, op naar de Prinsengracht dan eindelijk na een uur aangekomen.
Rustig gefietst...maar op de grachten lijk ik wel een klein kind.
Bruggetje op en dan heel hard eraf..heerlijk.
Je voelt geen spierpijn meer dan..
Wel druk ..maar zoek de sluiproutes.
Wat een toeristen zeg..met huurfietsen! Grrrr..vreselijke fietsers!
De Weldaad (zie andere Blog) op de Noordermarkt had prachtige kasten en zoals een moeder tegen haar dochtertje circa 4 jr. riep:
"Kijk!" Allemaal ouwe troep! hahaha, ze lachte om haar eigen goede grap en keek me aan....Vader lachte hartelijk om ma's grapje...ik dacht Jee ga met dit kind lekker naar een speeltuin! Dat deed ik met de kids altijd!
Amsterdamse Bos of ergens anders.
Ik moest wel lachen maar ik heb nu eenmaal een zwak voor deze ouwe troep wilde ik nog roepen..
ahhh laat maar, lekkere vijgen/notenbroodje met Jus d' Orange ..energie was op.
Carrotcake mee (toetje) en groente en sla (check!)..jammie!!


Ow ja "smaragdgroene" hartjes..eetbaar? Nee ..
andere touwtjes eraan, ze waren rood..en dat is heel vreemd want dat klopt dan niet in mijn hoofd..
Dat verander ik dan altijd..
Lichtjes aan en wachten op regenbuitje die men voorspelt..de foto klopt niet qua kleur merk ik..
dan maar bij daglicht..morgen weer een dag!
Regen??





Geen opmerkingen:

Een reactie posten