zondag 6 mei 2012

Linnen op je bed..

Foto is van een belgische Blog Libeco Home & http://blog.belgian-linen.com
Deze inspiratie zit vaak in mijn hoofd, maar die zie ik dan weer terug in een foto, deze ooit gevonden en opgeslagen, omdat dit idee goed is aan de onderkant van je bed zo een mooie strook van linnen, zo kan je onder je bed mooie grote opslag dozen verstoppen..handig in mijn poppenhuisje, want opbergkasten zijn hier niet ingebouwd. foto..is ook van afb. google. En dit is nietmijn bed.
Zelf heb ik een spijlenbed.

Ook dit is voor mij een terugkerend item, dun katoen, ik zag het niet veel meer te koop op de Albert Cuyp, helaas. Wel een goed idee..en zo een mooie pure stof ook, en kleur. Zelf heb ik nog wat lapjes liggen..straks in de zomer haal ik weer wat schelpen tevoorschijn...kransen blijven natuurlijk leuk om mee te decoreren.
Maar ja..eerst lente, mijn hoofd bedenkt en de creaties alweer voor de zomer in huis, mijn hoofd is een hoofd die altijd in iets wat ziet..en mijn hersens stoppen nooit, dus soms ook vermoeiend hoor..haha..nu is het hier in NL 10 graden en koud..maar binnen ziet het er anders uit..ik moet echt de administratie doen, opruimen en in jaarmap... en  met mooie foto's doe ik het sneller..ook een afwijking niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten