woensdag 23 mei 2012

Planten willen water..

Kater Diesel ligt uitgevloerd van het buiten zijn..schaduwkant opengezet..en weinig doen verders. Is deze kast niet geweldig..had ik er maar ruimte voor..

Heerlijke waterijsjes



Niet koken..maar lekkers op brood vandaag..lekker makkelijk. Zalmsalade vers gemaakt met salade nog een restje over van gisteren ..wat blijft deze lekker een ouderwets recept..maar niet te vergelijken met de winkels..zelfs beter als de visboer..haha..
Ik word altijd blij van hele kleine dingen..of simpele ideetjes
Zelf maak ik ook wel eens een lamp anders als bedoeld was.
Deze is van restmateriaal gemaakt..geweldig niet? Idee bewaren want ik heb nog linnen lap..zelfs een oude broek..of pas ik deze?
Wel een mooi streepje..ahhh toch maar niet..zonde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten