maandag 18 juni 2012

Bedenken wat te doen met schelpen..

Ben vandaag bezig met bedenken en zo een dag heb ik wel eens...dan staat mijn hoofd niet stil.
Nu zie ik in alles iets..deze schelp draai ik even om.
Want hij is mooi grijs aan de andere kant..
Binnenin is hij mooi glanzend en ik hou van doorleefd.
Dus doe ik dit jaar even anders..als andere jaren.

Wat ik mis is een boormachine voor fijnere gaatjes te maken..
Zodat ik dit zelf kan maken..

Zag deze leuke Manden en denk nu..Ow wat een leuke,
ook om zelf te maken..maar ja hoe ?
Welke steek..en waar begin je, rondbreien deed ik vroeger ook.
Op meerdere naalden..maar is dit breien? of haken?


Als ik iets zie wil ik weten Hoe is dit bevestigd?
Dit is een geweldig stilleven aan de wand.


Deze hang ik aan mijn luiken want ze hebben al gaatjes,
paperclips ombuigen en je hebt een S haakje!
Die je niet echt ziet..
Wat is moeder natuur toch mooi in decoraties.
(foto's beetje van mezelf maar leuke hebbedingen ook pinmarklet)

1 opmerking:

  1. I love you connection with nature. I too, love and connect with my photography. Please check it out. https://www.pinterest.com/celticmoira/loch-sloy-photography-my-photography/
    Thank you
    Megan Mcfarland

    BeantwoordenVerwijderen