woensdag 20 juni 2012

Amsterdam zo mooi..



Zelf heb ik een tijdje in Amsterdam gewoond in mijn jonge jaren, en ik heb dat nu nog dat ik gewoon van deze stad hou. Ik voel me er op mijn gemak, ik voel me er thuis.
Ik zag deze foto's op facebook van een muzikant Pim Kops. Hij maakt deze prachtige foto's die iedereen kan zien..geweldige foto's ook van de trams ..de Lange Leidsedwarstraat was de straat waar ik woonde, vlakbij Leidseplein, en liep veel in deze Leidsekruisstraat als het me lukte om thuis te komen,  en dat was zeker geen nare tijd met al de gezelligheid van vriendinnen en de kroegjes, die allemaal met een B begonnen, Burties Biblos, Blanc de Blanc, ik kwam nooit thuis, was net een kleine familie, iedereen die daar werkte, en riep Karin" wil je wat drinken? als ik uit de tram stapte, of eten? en leuk ook, om aan terug te denken, en dat ik zo af en toe de mensen nog zie, net iedereen, een aantal vriendinnen wel, eens in de zoveel tijd en dan pak je de draad weer op met elkaar ... Ooit ook voetbal Leidsepleintoernooi, dat was in die tijd leuk, met de meiden trainen in Vondelpark. Ow Amsterdam ik hou van jou!!
Wat ben je mooi in de nacht ook!!





Is dit niet prachtig!!! Eigenlijk doe ik dit veel te weinig en ben een beetje jaloers op die muzikant die dan in de nachten dit allemaal tegenkomt ..zo mooi voor het oog..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten