donderdag 26 april 2012

Kruiden en bladmotief..of gedroogde bladeren..

Deze schepjes.. te koop in Tuincentrum

Deze industreel uitziende emmer daar kunnen mijn bloemen in of een plant
gekocht in een leuk winkeltje in Amsterdam

Dit bladmotief is erop geprint, net echt..ook leuk ipv een echte plant.(5 euro per meter Albert Cuijp)


Boven de snoepblikjes..

De gedroogde bladeren vind ik een top idee!! en ga nu drogen..in boeken of misschien vind ik ergens een pers..en een collage maken.

Link voeg ik nog toe ..van de kruidenkaarten/posters.
Hier hangen ze aan een touwtje met knijpers, goed idee!
Maar ze zijn iets te duur, via een buitenlandse site.


Iets wat ik mijn leven lang al mooi vind is een kruidenmotief..of planten, op posters op stof servetten, koekblikjes..en zelfs plantenschepje voor verpotten of vullen van (planten)bakken, met bloemen, uit Tuincentrum. ...ik kan er nooit genoeg van krijgen en het is weer te koop overal..ik zoek altijd koopjes, goedkoop


..stof per meter a 5,- Euro op de Albert Cuijp te krijg..Yeahhh!! Voor een kussentje heb je niet veel nodig. ..net genoeg kleur voor mij in de lente..ik hou niet van drukke kleuren..een klein accentje hier en daar is voldoende..en de lente is voor mij Groen dit jaar..

3 opmerkingen:

  1. Hello, I really love the floral collage, soo beautiful! Have you made the collection from a book or is it real dried flowers?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are real dried and taped on paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The photo unther these are from books or from stores.

    BeantwoordenVerwijderen