vrijdag 27 april 2012

Kleurenpracht..blauwe bloemen..love it!


Ik ontspan van mooie beelden..ik ben een beelddenker..net zoals ik ontspan van beelden die niet in NL zijn, maar zoals hier uit Texas met een bloem die alleen daar bloeit Bluebonnets..een soort kruid is het. Ik zag het en dacht ja als je goed kijkt over de wereld groeit niet elke bloem overal..met de hedendaagse computertechniek en contact met mensen over de hele wereld via de PC, zo zie je nog eens wat!
Texas Bluebonnets groeien in april daar..maar groeien ze dan niet in Europa of heten ze misschien anders bij ons..dat wil ik dan weten..nu ja wie weet herkent een NL bloemenkenner deze.




Zelf vind ik blauwe bloemen enorm mooi met witte bloemen maar ik heb geen tuin meer en alleen maar schaduw op balkon en een beetje ochtendzon, dus doe ik daar eigenlijk niets meer mee, ..vandaar ook dat ik een mini-tuintje binnen heb....nu hebben we de blauwe druifjes gehad..en ik zie de mooie Hortensias staan in de aanbieding maar als je nog even wacht worden ook deze een stuk goedkoper in aanschaf. Denk dit jaar maar eens paars/blauwe in een bak te zetten..zo mooi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten