donderdag 26 april 2012

Mijn favoriete stof is linnen of katoen.....




Ik maak of bedenk veel zelf, maar moeders is de kunstenares op de naaimachine, ik mag het nooit zelf doen haha mijn machine staat bij haar nl. en ze weet ik ga een beetje scheef!! ..bekleden laat ik liever doen ..omdat ik hier simpelweg geen ruimte heb..mijn poppenhuisje is te klein..Ik zou heel graag meer willen maken..of bedenken ..maar die vraag heb ik op verschillende manieren uitgeprobeerd en daar zit ik nog op te broeien..marktplaats was leuk ooit..maar nu niet meer vind ik zelf.
De webwinkels zijn in vele getalen gekomen en ik vind zelf dat het leuk zo zijn om zoiets te beginnen met mijn eigen smaak..

Dit is een oude foto de stoel is hetzelfde en de bank ook,
de luiken zijn nu even wit en kast een Oesterkleur geschilderd.
Ik ben wel zuinig op mijn meubels hoor..als de kater "Diesel" hierop ligt de enige zwarte kleur in huis, haha..dan bescherm ik het linnen met kussens en plaids..of schapenvachten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten