donderdag 26 april 2012

De Weldaad in Amsterdam.. Ook op zaterdag op de Noordermarkt






Ja mijn favoriete winkel is toch wel de Weldaad..ik moet wel heel vaak zeggen tegen mezelf, doorlopen en geen ruimte!! Want jee ik zie wat ..dus is het vaak een klein vaasje of iets voor een kaars te branden en dan niet meer verder denken om al dat moois wat ik er zie!

Het is van oud uitziend ijzerdraad een hang kaarsenstandaard, en vanavond brand deze gezellig nog in huis..


Hier tussen een van mijn favoriete 9 straatjes, Reestraat daar is ook een winkel:  De Weldaad.
Ze hebben ook hele leuke vaasjes voor bloemetjes in te doen...ik zou er wel even willen winkelen in een droom..een wagen vullen.

Dit bolletje van glas verkopen ze op de Prinsengracht nu ook, maar heb hem in de uitverkoop in de Haarlemmerstraat gekocht, met kerst kan er een waxine in maar hier heb ik een stekje met mos en water van een Kindje op Moeders schoot erin gedaan..aan een dik touw bij het raam hangend..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten