woensdag 25 april 2012

Mijn creatieve lampen ..passie om een tweede leven te geven..simpel en goedkoop!

Mijn creatieve uitingen in huis...kan zo maar opkomen in ene..

... is vaak een lamp die ik niet meer leuk vind..Geef ik hem nog een 2e leven? Vaak wel..ik denk wat heb ik nog aan materiaal. Deze oude lamp was ik even zat..(uit de jaren '70 maar ooit in een kringloopwinkel gevonden op marktplaats) en zag toen witte takken uit een boeket ooit, en wat gedroogde geurende takken waar ik de naam van kwijt ben,...deze steunen op de krans. Vastgemaakt met wit katoen..bovenin als een boeketje.

Ik had een slinger met sloophouten blokjes met gaatjes voorgeboord door de maker van deze en Voila!! Deze eronder gehangen..ongelijk..een natuurlamp met wit tinten en naturel.

Hij mag nog even hangen..een krans erom eerst en deze steunt op de 3 armen van de lamp..en de natuurlamp is geboren..en een sprookjes effect kan je wel zeggen op de muur ..

Deze vond ik voor 15 euro op een dag, in Amsterdam Haarlemmermeerstraat,men had overal kraampjes buiten ..een prachtige Schelpenlampenkap stond daar te wachten op mij! haha.. om te hangen..maar bij mij ligt hij op een gevlochten schaal bovenop een Ikea lampje, die te vel schijnt, die ik kreeg..dus ook deze een 2e leven. ;)) Op mijn sitetable.Erboven hangt een ijzeren mobiel met ijzeren hangers eronder waaraan je van alles kan hangen zoals paaseieren en hartjes nu straks schelpen..etc. er kunnen zelfs pannen aan in de keuken..in Haarlem gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten