maandag 30 april 2012

Queensday Koninginnedag 2012 30-4 Amsterdam!!

Onze steiger aan het water..met een stoeltje van Hans! Ik zat als een Koningin en was met de fiets..even de Lange Leidsedwarsstraat gegroet, en zo tussendoor ..langs Red Light District kon ik zo doorfietsen naar CS Amsterdam, vrienden opgehaald en TOP dag gehad met elkaar zittend en hapjes delend en kijkend naar alle bootjes met muziek! Wat een prachtige dag met zon, en wat een feest..Dank Vera Hans Ben Astrid Ingrid Bas wat een mooie dag!

En Vera voor je hoedje tegen de velle zon!
Tot volgend jaar weer..voor herhaling vatbaar..behalve de terugweg..fietsen was bijna niet mogelijk..maar dat mag de pret niet drukken. Sommige grachten werden geblokkeerd en moest ik een ommetje maken, dan was er een concert en geen doorkomen aan..maar ik het het gered. Soms diep ademend..en zeggen tot 10 tellen..ow ik word oud! Zonder dat stoeltje ging het nooit zo goed!
Anders had ik het noot zo lang volgehouden..en wat een lekkere hapjes..de (gehakt)ballen van Bas waren gewoon weer heerlijk! haha..wat een humor weer, en heb mijn roze beker achtergelaten van 2 jaar geleden! We hebben niet gevaren maar het was in 1 woord geweldig! Wat een heerlijke sfeer ook met de jongelui, de boten hun dansen en de enorm leuke jonge man die met me op de foto wilde..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten