zaterdag 28 april 2012

Gekke dag en nieuwe aanwinsten Albert Cuijp geweest!

Werkelijk een actieve dag vandaag ingelast, omdat het echt nodig was. Ik moest even mijn fiets ophalen dus eerst wandelen terug fietsen..en toen gebeurde er iets wat ik niet heb zien aankomen..Er stak een Moeder vogel over met 3 kleintjes over een weg met auto's en toen kwam het fietspad, ik fietste rustiger..en Vader vogel vloog me zomaar aan..op de fiets. Hij dacht die zal ik vast even wegjagen..
Vleugels wijd..en ja hoor op mijn jas en hoofd en tekeer dat hij ging en woest dat hij was. Pikte me behoorlijk, hoofd in gehouden, en deze jas heeft werkelijk ook een eigen fietsongeluk overleefd dus ook deze zeer agressieve verdedigende vogel..ik begrijp hem wel.
Hij beschermt..maar als iemand lief is tegen dieren ben ik het..ik voel dieren aan ..maar deze??
Want ja de reis over de autoweg was ook al avontuurlijk genoeg..en ik kreeg de volle laag..was er beduusd van!!

Daarna de bus gepakt en naar de Albert Cuijpmarkt gelopen vanaf Concertgebouw..dan kom je  ..helaas langs een leuk winkeltje ..zeg helaas, want Zuiderziel (adres volgt) is de moeite waard om naar binnen te gaan.
Sloophouten groot hart op mijn sidetable..die ik schilder straks..


Leuke spulletjes verkoopt de eigenaresse waarmee ik meteen een klik had toen ik mijn Klotslampje kocht (op foto zie je hem achter de plant, met vele kleine gaatjes waar het ligt doorschijnt )
En tevens dit hartje met ingelegd bladgoud..zat aan een ander touwtje,
deze zelf even veranderd..

Mijn nieuwste aanwinsten is een sloophouten Hart en ander prachtig houten hart die ik aan mijn oesterkleurige Boerenkast heb gehangen..ik kan daar intens van genieten en ja ik heb er al heel wat..maar alleen heel speciale!!

Ow zo een mooie aan dik ijzerdraad, hij is echt overal leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten