donderdag 26 april 2012

Glas en licht &..stekken..


het allerleukste is stekken met wortels..en ja hoor ook dit wordt een plantje straks..ik zie de wortels groeien..in een miniglaasje gezet ..
Ik heb een behoorlijke glasverzameling in de loop der jaren in de Bedoinekist zitten..grote en kleine flesjes vaasjes potten mijn allergrootste en hoge is helaas gebroken..maar ook wijnflessen of de ouderwetse melkflessen heb ik in een oud rek van vroeger.. ze zijn leuk..ik zet ook planten vaak in glas..bolletjes (nu voorbij) eerst in mos..of een laag stenen onderin ook mooi..glas blijft inspirerend vind ik..en bloemen ook..als het licht erin schijnt...worteltjes zichtbaar van stekjes..zo mooi..soms kijk ik of er nog leven in zit..hoe lelijk ook of wat ik ook vind op straat. Deze heeft lang geen wortels gehad maar nu in ene zie ik er 1 ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten