zaterdag 28 april 2012

Mooie ansichtkaarten en Kaassie Kaassie op de Albert Cuijp





prachtige ansichtkaarten
Zuiderziel.nl


  
Wil ze allemaal..nu ja, me ingehouden haha, en 4 gekocht..kan altijd maandag nog even terug! Ze zijn werkelijk schitterend!! Roelof Hartstraat 18 | (020) 737 01 91


Toen de wandeling naar de Albert Cuijp..wat een leuke buurt is het toch,  ben ik eerst mijn schoondochter gaan opzoeken bij Kaassie Kaassie http://www.kaassie-kaassie.nl/ achter het standbeeld van Andre Hazes te vinden, heerlijk gezeten, zalig warm broodje..de Americain Filet ging net naar een andere klant, en was helaas op, ..maar wat anders lekkers op brood mee, en daar een warm broodje Boeren Oude kaas gegeten!! mmm lekkere groene thee erbij..en ik kon er weer tegen.. op zoek naar de Notenkraam, en een kwarkgebakje toe, klein bosje witte bloemetjes voor in de kleine vaasjes, waxine aan..heerlijk gevoel met thuiskomen ..al met al een gekke maar heerlijke dag...nu moe en voldaan.
Ik had het echt nodig na een x aantal dagen met een gaatje, zo noem ik dat..als veel mis gaat ..of je voelt je even niet zo, een dag die we allemaal wel eens hebben..
Geef jezelf dan een bloemetje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten