zondag 29 april 2012

29-4 Muziek op de Bredeweg ..Zie mijn domein.nl

Muziek op de Bredeweg ..Koninginnenacht Amsterdam http://www.mijndomein.nl/
Daar vond ik deze leuke foto, groenlabel.

Ik had ooit zo een volkswagen Kever samen met een vriend destijds..die was ook groen..ik blijf een fan van oudere auto's. De nieuwere zijn beter snap ik wel maar het plofgeluid is zo mooi als je start..


Ik bespaar best wel veel en ben een "groene" ik recycle mijn gekregen plastig zakjes in vuilnis zakjes, en ik fiets, geen auto, OV, zuinig en geen onnodig licht laten branden, kaarslicht, minder lang douchen, meer spaarlampen, in de winter eerst warmer aankleden, warme plaids over je heen, als wasgoed niet echt vuil is korter programma op je wasmachine,..voor dat de CV /kachel loeit en altijd uit als je er niet bent..ik heb dit jaar weer geld terug gekregen gelukkig met water en met gas..nu de stroom nog afwachten. Altijd weer spannende afrekeningen..en het is leuker geld terug te krijgen.
Toch? En wat doe jij voor het millieu? De natuur?


Ik ben zo geworden wonende in Zwitserland waar de vuilniszakken mega duur zijn en voor elk iets er een verzamelbak is..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten