dinsdag 24 april 2012

Behoefte aan mijn passie ..My passion..decorating my house. Or others..

Sinds de jaren '70 heb ik maar 1 passie, decoreren, en woningen inrichten.

Ik ben vaak verhuisd en Hoe het huis ook was,  ik maakte er wat van.

Of het nu grote of kleine huizen waren ..verliezen in je passie is leuk! Is Fun.

Bedenken van creaties..oplossingen en mooie oude meubels opknappen...ik hoop met deze Blog en de komende foto's mijn hobby online te zetten..


 

Er zijn vele mogelijkheden en stylen maar ik blijf er altijd maar 1 trouw..tijdloos, natuurlijk en soms een beetje anders als andere..zodat ik ook kleuren kan toevoegen in de kleine hebbedingen..die ik overal van vandaan haal, van de stoffen op de Albert Cuijp, of bepaalde plantjes die ik nu weer leuk ga vinden! De meubels zijn originele oude meubels, die ik voor een habbekrats vind ergens en een tweede leven geef..en laat bekleden, die ik het liefste zie met linnen stof..of heel dikke katoen..en ook een "tijdloze" kleur geef wit/naturel. Zodat ik kleuren in huis kan aanpassen na wat ik voor gevoel of behoefte heb. Oranje is weg als accent..en groen was de lente behoefte ..verf nog niet gevonden. Ik verander regelmatig van sfeer..maar gooi niets weg..

Komt vast door al die mooie kleine vaasjes die te koop zijn...zien van de worteltjes en stekjes vinden..

of kopen in tuincentrum..of op de markten. Ik heb een soort do's en dont's in mezelf wat wel en niet tijdloos is, en waarvan ik zeker weet die vind ik leuk ook na een x aantal jaar. Deze foto is zoals je aan de paastakken kan zien van de afgelopen Pasen, nu heb ik de eieren eruit in het water laten staan er komt vers groen aan en wortels..dus ik gooi ze nog niet weg ;))


 



Groetjes Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten