vrijdag 27 april 2012

..binnenkort de housewarming in Gent!





Zo leuk, gisteren belde mijn dochter dat de verhuizing achter Mijn dochter heeft de verhuizing achter de rug..nu de housewarming nog..ik ben zeer benieuwd Hoe het is geworden met 2 smaken , modern van schoonzoon en "Friends Style ( t.v. programma ) "inrichting van mijn dochter..??..Ze was ook altijd van de kleurtjes de pastelletjes...Gent is leuk..zo een mooie stad en gelukkig is ze niet ver van haar werk vandaan..

Voorheen woonde ze in Brussel, en is een paar jaar geleden geemigreerd.
Na studie en stage is ze in de mooiste stad van Belgie nu, en dat vind ik helemaal niet erg, dan kan ik ook vaak naar Gent..ik vind het er zo mooi de historische panden en je voelt je er meteen thuis ...






Dus binnenkort krijgen we de house

warming..spannend hoor, ik ben zo benieuwd Hoe het huisje is..en ja inrichtingen is mijn hobby natuurlijk ook in een andere kleur of smaak..Mijn dochter was altijd van de kleurtjes qua inrichtingen..een beetje zoals "Friends tv serie" en mijn schoonzoon is van de moderne inrichting, dus ik ben benieuwd Hoe ze dit gaan samenvoegen..deze 2 smaken. Nu hebben de vrouwen meestal de overhand..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten