vrijdag 8 juni 2012

Slaapkamer veranderen..


Ow zo een leuke slaapkamer ..!!
Nu ik opruim krijg ik weer zin in mijn huisje...
En mijn creativiteit kriebelt weer meer..
Tuurlijk het huisje en ramen doen het ook hier op deze mooie foto!
Maar heb zin om het fuchsiaroze accent weg te doen in mijn slaapkamer..spijlenbed blijft natuurlijk..de rust wat hier zo uitstraalt ..heerlijk heb ik ook met al die schelpen weer in huis..

Marjolein Bastin schelpendekbed erop..



Meer naturellen..door elkaar. Ook leuk!
Ik vind dit wel wat..even ter inspiratie!!
Marjolein Bastin is mijn favoriete hoor.
Wat heeft zij een geweldige gave..
Mijn schelpendekbed is al heel wat jaar oud.
Katoen blijft mooi, en schelpenprint ook..

De kleuren zijn altijd mooi in welke print ook.
foto pinmarklet en google Marjolein Bastin



Zelf  heb ik een schelpenprint (deze foto's)  maar is niet mooi in zijn geheel zag ik net, op de foto, ik heb er deze dagen onder geslapen ...en katoen kreukelt dan altijd een beetje.... en dat mag..maar niet op een Blog..!!



                  Dit staat op de rand van het dekbed geschreven..

                                           Fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten