vrijdag 15 juni 2012

Ik zie mijn hartje op de The Paper Mulberry

Ik zag mijn hartje op een andere Blog!
En wat voor een Blog?
Echt heel mooie! The Paper Mullberry..vast bekend?


Hier hangt dit mooie uitgesneden hartje met nog 2 heel mooie linnen decoraties, gevuld met lavendel, op de foto bovenaan..bij mij aan de oude franse verweerde luiken..zie ook de link.
Lavendelzakjes hangen verspreid.
De lekkerste pure Lavendel is van Yardley.
Deze spuit ik op mijn kussens en die van omi..niet vergeten en zoeken weer een flesje. Omi's lavendel is op..

prachtige foto's en meubels ??
Ik zeg maar een woord...geweldige Blog,

maar dat is logisch wat een goede smaak....

Morgen even wandelen en fietsen op naar de markt
..Lavendel zoeken,
en Weldaad even snuiven als het niet zo regent!!
Fijn weekend allemaal!

Zijn die meubels niet gewoon tijdloos mooi!



Lijkt wel een plaatje van vroeger..van ooit..
ik zou hier best kunnen wonen..
Ahhhhh....mijn hart gaat open!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten