donderdag 28 juni 2012

Judaspenningen..en terrarium maken..glas


Ik was dinsdag in de Haarlemmerstraat in Amsterdam bij een hele leuke bloemenwinkel. Link ga ik zoeken.
Wat een inspiratie en fijne winkel ook.
Daar hadden ze Judaspenningen. Heb meteen 2 takken meegenomen..en er waren nieuwe starters begonnen met hele artistieke kunstzinnige winkels met glazen bollen..
Ga een foto zoeken hiervan want..zei de verkoper de nieuwste rage is een terrarium maken.
Deze is overgewaaid uit Amerika..wat niet;))



Deze kan je dus drogen ook straks..voor nu in het water.


Wat een aparte bloem..en terrarium ga ik ook maken..
Maar eerst maar eens in verdiepen wat ik mooi vind..

Mijn emmer is dus wederom gevuld met hele leuke takken
die je per stuk kan kopen..heerlijk is dat, en ik had die paarse nog van vorige week..dus nieuw boeketje..heerlijk...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten