zaterdag 9 juni 2012

Daryl Mc Mahon's blog ..anders als andere

Soms kom je op een heel aparte Blog. Deze is van Daryl Mc Mahon Ontario Canada..dat staat er, met een heel grappige profielfoto!..hij schildert kasten wat we allemaal een paar jaar geleden ook deden (ik wel )..en heeft voor mij dan prachtige foto's gemaakt. Een aanrader.

Alles is doorleeft..op zijn foto's Geweldig..







Wat een geweldige inspiratiefoto's op zijn Blog. De kasten die hij schildert zo krijg ik er ook weer zin in..om mijn meubels even een andere "Look" te geven..maar neeeee kijken is leuk Karin zeg ik dan tegen mezelf..maar als ik dit zie? Allemaal verlaten oude gebouwen..en oude meubels. Prachtige lichtinval. Ik zou willen dat dit mijn buurman was.

(zie Daryl Mc Mahon zijn blog als je wilt, de link heb ik hier bijgeplakt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten