vrijdag 15 juni 2012

Wat is dat toch met Pioenrozen...?


Sommige blijven dicht, sommige gaan meteen open..
Met sommige bloemen kan ik goed opschieten en met andere wat minder goed..
Met pioenen probeer ik het ieder jaar weer hoor..
Zoals deze..prachtige bollen..en ik vind het juist zo leuk als ze langzaam open gaan...

Maar helaas..ze luisteren niet zo naar me dit jaar !!


Ze gaan meteen open in 1 dag!
Wat is dat toch met jullie? mooi..dat is wel zo..
Maar ik weet precies welke bloemen 3 weken staan ..
Witte bloemen zo mooi!!


Toch maar weer Hortensia's halen is dit niet geweldig?
Mooie witte bollen in glas..LOVE glas!!

(foto pinmarklet)


2 opmerkingen:

  1. Pioenrozen zijn eigenwijs, mooi en ik wil ze altijd hebben:)
    De witte uitvoering blijft favoriet bij mij.

    Fijn weekend Karin,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja witte pioenen zijn idd zo mooi en eigenwijs ...
    en dan toch weer kopen..

    Dankjewel, jij ook een fijn weekend!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen