vrijdag 1 juni 2012

Grote opruimklus is bijna af...


Mega veel werk, gisteren de box waar alles werd gestald..zo gaat dat als kinderen uitvliegen..werd geleegd. Uitgesorteerd in 3 stapels. Houden, weggooien, en mee naar Gent. Mijn dochter wilde de inboedel achteraf niet meenemen, op een x aantal hebbedingen na, dus designbankje ging weg.
Die ooit van hun geboorte af in Zwitserland stond.
die ik moest bewaren, want ze hadden handbeschilderde hoezen en die kon je wassen..en hij zat lekker vond ze. Maar ja ze woont samen dan koop je iets van jou samen, wat logisch is ... Schoonzoon wilde de mooie tafel wel ..dus hij staat nog even als twijfelgeval in de box..Ooit gekocht voor Fl. 35,- hollandse guldens omdat het een showmodel was..witgeschilderd..dus hij heeft het overleefd hahaha...oude kratjes kistjes mooie brocante kwam ik weer tegen. Vrij lege box nu. Grote engel ook maar weggegooid..Au!! Loslaten was het toverwoord wat ik steeds zei tegen mezelf.
Prachtige Vintage kleding..die moet ik nog sorteren. Liefst geef ik het weg..
Verstand op 0..ahhh...dag grootmoedersbed!
Decoratie in een kast...wat een megaklus en wat spaart een mens veel. En wat een moeite kost me dat om weg te gooien. Ook oude herinneringen kwamen tevoorschijn, mooie en pijnlijke...zo gaat dat in het leven. Trots op mijn beide kinderen dat ze zo goed hebben geholpen en mijn schoonzoon ook..straks even foto's maken van hun huisje in Gent. Nu praat ik met schoonzoon over schildertips en inrichten..leuk is dat!! Want die heb ik wel!!
Ze hebben een mooie oud houten kist gekocht met verflagen erop..en die ruikt niet lekker !
In Gent zal ik foto's maken weer, net zoals mijn eerdere Blog...plantjes water geven..en zo weer verder...ik krijg opruimkriebels o jeeee!!!
                Plantjes eerst maar even verwennen..

                     Fijn weekend allemaal..!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten