donderdag 7 juni 2012

Opruimen en wat wel of niet weg doen...

Er zijn dingen die kan ik gewoon niet weg doen..gek is dat.
Dan sta ik in de box en denk teveel na.
Opruimen is leuk ..en ik kijk vaak naar programma's waar gezegd wordt dat je teveel waarde geeft aan" Spullen" en misschien doe ik dat ook wel. .. maar ik vind het gewoon ...leuk en mooi en Ja ook oud houten kratjes. Gek niet?
Had er ooit plastic in en viooltjes..zo leuk.
Dochter heeft een paar oud houten bakken meegenomen...


Ik heb ook een oude emmer "tik"


Dit rekje heb ik dan ook met oude melkflessen..iets ouder uitziend,  maar ik ga die eruit halen en dit is een zeer goed idee!
Even onthouden!!
foto van pinmarklet/flickr/tumblr



Deze zou ik graag willen dus ga ik op zoek ...
 met van die roestige plekken..wat een beauty!
De Weldaad had ze wel in pastelkleuren..
Mocht iemand een witte vinden voor me ? Let me know!


Heerlijk opgeruimd steeds, en als je eenmaal begint dan wil je meer wegdoen en ruimte scheppen..ik hoop dat mijn jongste ook veel meeneemt straks..heb veel te veel aan bordjes verzameld ..destijds voor de afwasmachine, maar nu niet meer nodig. Ik gooi ze nog niet weg! Koninginnedag zou handig zijn nu hahaha!! Marktplaats vind ik niets..zo een gedoe.
Of misschien heb ik gewoon even geen geduld, kan ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten