zaterdag 9 juni 2012

Inspiratiedag..


Buiten is het hondenweer..lijkt wel "herfst" met al die storm regen en alles grijs..dan moet ik iets doen of zien! .. Mooie decoraties wat mijn ogen strelen..wat mij inspireert ook..en dan ga ik decoreren.
Zoek alle witte kaarsen..lantaarns.



Leg kokosnoten neer ..in bakken wat mooie wit/grijze schelpjes, die ik vond ..
Het zand zoek ik weer..glazen flessen gevuld met zeezand en blanke olie..ga waxine lichtjes branden want ik heb het koud.


Het strandthema zoeken in huis..vind ik dus nu wel leuk met een zomer voor de deur (?) na het opruimen kwam ik van alles tegen..(foto pinmarklet)

Ik doe alsof ik ergens op een warm strand ben..jaaa met warme sokken aan vandaag! hahaha.....12 graden is niet veel.



Geweldig niet?? al dat dikke touw op deze witte trap..
Dit strand gevoel heb ik nu ook, met mijn witte vloer muren en wanden en al de schelpen om me heen..glas..lichtjes aan straks..al dat oude hout om je heen.. Oude haken even zoeken zo. Kan ook weer wat aan..oww heerlijk even. 
(deze foto zag ik op desiretoinspire.net en andere weheartit.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten