vrijdag 22 juni 2012

Creatieve leuke blog


Wat je niet allemaal met een oude spiraal van een bed kan maken? Wat een leuk idee niet?
Ik vind dit echt geweldig. Als je op de blog komt van Jillruth.com
dan zie je deze mooie foto's. Ik kan het niet helpen zodra ik iets echt anders of  inspirerends zie..ahh heerlijk..kan ik van genieten hoor..geeft me even een rustmomentje.
Mijn huis is maar 56 m2 en er valt niet veel meer te fotograferen en net zoals deze dame verteld in haar blog kan je dan niet goed staan om alles op de foto te nemen..dat heb ik nu ook, ik maak wel eens foto's en denk mwah.....
Ik vind dit fijne foto's. Zo heeft ze er een foto van knopen allemaal in een pot..herinnert me aan thuis vroeger, speelde ik ook altijd mee...
Als je wilt neem is een kijkje daar..?
Tip van Karin ;))






Al die kopjes in deze bak ..zo leuk..misschien gebruikt ze deze niet maar stillevens zijn leuk om naar te kijken vind ik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten