woensdag 6 juni 2012

Gent

Mijn dochter en haar vriend's huisje gezien, het was nog niet klaar..en ik hoop dat ze wat meer spullen de volgende keer meeneemt. Voldoende decoraties voor haar nog...
Maar er was geen plek in de auto meer!


Daarna gingen we naar Gent. En heb in een "Mozartkamer" gelegen, goh een prachtige grote kamer! met alles erop en eraan. Heerlijk hoor dat was even genieten. Volgende keer wil ik meer foto's maken.

Ik ben met de tram naar Historisch gedeelte gegaan, tram 1.
Zo leuk, een vlaamse man zag me de kaart omdraaien en hielp me, en vertelde van alles, en liet me zien dat ik in een heel andere straat terug moest gaan..zo gaat dat in Gent.



Tot de volgende keer! dag mooie gebouwen, deuren, mooie ramen, in Historisch Gedeelte van deze stad.

2 opmerkingen:

  1. Onze oudste dochter heeft in Gent gestudeerd, een prachtstad met heerlijke plekjes...
    Jij hebt ook genoten als ik het zolees en zie.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toevallig Eefie, dat jouw dochter in Gent studeerde....

    Mijn dochter is na studie en stage nooit meer weg gegaan.
    Ze woonde eerst in Brussel, en zelf vond ik dat geen mooie stad.
    Gent vind ik geweldig, dus voor mij geen straf daar naar toe te gaan en te bezoeken.

    dankjewel voor je leuke reactie!
    lieve groetjes terug, Karin

    BeantwoordenVerwijderen