zondag 3 juni 2012

Heerlijke zondag..

Stilleven van afval materiaal!

foto's pinmarklet en mijn favoriete winkel in Amsterdam: 


Lekkere regen ....geeft me even een goed gevoel...ik heb geen hekel aan regendagen..dan kan ik andere klussen doen, voor al dat groen buiten is het ook fijn, het ziet er mooi uit als ik zo kijk naar de bomen en struiken en bloeiende planten!



Dochter liet me gisteren een link zien van industrieel ingericht zijn. Ben hem even weer vergeten tijdens het uit eten gaan met elkaar.



 ...ik dacht het al...dat ze dit leuk zou vinden.. 

En aangezien er soms megaprijzen gevraagd worden..kan ze beter eerst goed zoeken..waar wat te koop is voor weinig...



Heerlijk Gent..fijne stad even zien!!

Deze stillevens vind ik een inspiratie en magnifiek, wat een geweldig idee!.. van afval en resten gemaakt!!
Foto's Gent volgen....
zou wel even langer willen blijven..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten