donderdag 21 juni 2012

Nog een mini Hema vaasje gevuld en een paar afgebroken kopjes in een schoteltje neergelegd..


Nog een vaas gevuld..


Mijn liefste maatje ..moe van de frisse lucht..wat een leven!
Even een tukkie doen..het houten kratje is nu mijn zomerbed!

Onderaan deze zeer oude staande lamp, en off-white grote lampenkap heb ik een heel mooie gevlochten krans gehangen.
Bovenin de kap ook 1..
Het licht schijnt nu veel mooier met een motief op de muur als deze brand. Toen ik thuis kwam van de Hema waar ze ooit te koop waren, merkte ik dat hij niet mooi hing. Was geen geheel.
Nu met deze krans eronder is hij wel op maat.. staat achter de t.v. kast..en de bloemen op..met wat fijn glas..heel gezellig in de avond als het donker is ..doe nog steeds even een waxine aan.



Ahhh...genieten ook op de Bedoine kist een vaas!!
Hele huis staat vol nu..heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten