donderdag 26 april 2012

Noordermarkt Zaterdag en maandagochtend ook met Westermarkt



Markten zijn natuurlijk een leuke plek om te vertoeven en te struinen..had laatst een heerlijke Carrotcake er vandaan gehaald..ik maakte ze vroeger zelf in Zwitserland nu koop ik ze..geen gedoe als je thuis komt..kopje mintthee erbij! Wil je hem zelf maken kan dat ook! Noordermarkt verkoopt heerlijke ook kant en klaar..en broodsoorten!! met noten..en zaden en pitten en vijgen erin..jammie!



http://www.joyofbaking.com/CarrotCake.html

....ik heb ooit vlakbij de Lindenmarkt gewoond, het uitzicht uit deze ruimte waar ik samenwoonde was op de Lindenmarkt ..mijn eerste poppenhuisje.. achter Slagerij Holthuijsen aan de Marnixstraat..jaren "70..en dan zag ik op Zaterdag de markten ontstaan vanuit het raam..

Weldaad Noordermarkt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten