zondag 6 mei 2012

Dagje .Texel.....aan Zee..of ander eiland en opruimen..

Ik heb een nieuw project!!
Ik ben aan het opruimen..een project "Leven opruimen"! Het duurt wel even voor alles gedaan is maar het moet, doel is: half juni ,het geeft lucht voor andere nieuwe dingen in het leven.....wat verzamelt een mens toch veel. Veel spullen staan opgeslagen in de box. Ons leven.
En ik wil het heel graag leeg..de kinderen vliegen uit. En mijn lieve dochter belde me net om te helpen tillen..want het is een grote klus.
De boot van Texel
In de loop der jaren heel wat ..maar goed de box gaat leeg. De spullen van hier naar beneden, alleen al de zin uitspreken is een fijn gevoel!! Rust..straks..dat dit straks een feit is..je leven opruimen, huis opruimen,  betekent veel voorbereiden..en misschien al veel in vuilniszakken weg doen, weg geven..nu ja bedenk het aan een een kringloopwinkel ..als mensen er maar blij mee zijn zo niet? Dan gooi ik het weg..
Weg ermee..daarna weer even naar een eiland toe, Texel of een ander eiland ..dat zou ik zo graag willen..uitwaaien heerlijk..nieuwe kans.

Ik vond het er heerlijk op Texel..en heb een wens om even dit als beloning te gaan doen als alles opgeruimd is strakjes!
Ook foto's ruim ik op..zo handig een Blog!
Nu is het een beetje een chaos..straks niet meer..wat een fijn vooruitzicht dit!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten