zondag 20 mei 2012

Inspiratie..


Wat een prachtige foto in Cote Ouest..
Ariadne at Home heb ik ook liggen ..
Kan ze niet weggooien.en heb zelfs nog een paar dat het formaat anders was..jaar 2000.
En sommige boekjes met "Gulden" prijzen ipv Euro..
Gek om terug te zien..


Ik ben zelf nog steeds blij met mijn linnen stoel..



Kan hier heerlijk een boekje lezen ..en als de zon schijnt dan bedek ik hem wel even zodat de kleur blijft..
En deze ook al is het een oudje er nog fris uitziet!


Deze echte antieke franse kroonluchter heb ik al een tijdje zo,
kapjes (en ook glas) moeten even in een sopje.
Maar of de lijm dan blijft?
Wil ook eens kijken of ze in linnen bestaan.
Meestal liggen er geen 6 stuks in de winkels waar ik kijk,
of ik vind ze te duur.
En anders zelf bekleden..heb nog een lapje liggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten