woensdag 30 mei 2012

Schelpenverzameling..


Jaja straks meer ruimte !! Ik verheug me erop.
Want ik decoreer na seizoen..
Zo ook "straks" met schelpen ..en ik heb er wat verzameld in de loop der  jaren..!!
Ook kleintjes voor in glas met waxine erin..of door de "scheermeesjes" heen laten schijnen is een leuk gezicht!
Neutraal glas is altijd mooi..of een schaal met schelpen erin..houten bakken heb ik ook in allerlei soorten en kistjes..ook leuk!
Ik hang ze ook aan haakjes of aan kasten dan..overal zie je dan schelpen.
Schelpenkransen..sjonge wat komt er uit die kast..hij kraakt ervan want het is een heel oude kast.
Deze kast is geschilderd met een oesterkleur..
Hij verveelt me nog niet..maar deze kast heeft wat doorstaan.
Zwitserland waar hij vandaan komt..bij een boer gekocht en geloogd in een bad.
Toen was in de jaren '80 blank hout Je van het!
Hij is daarna wit geweest..geschuurd weer..tig keer verhuisd.
Nu al weer een tijdje oesterkleurig is een mat beige grijsachtige linnenkleur..het blik stond ooit in de uitverkoop..


De kast kraakte zo dat ik keek... wat zit er allemaal in..en batterijen weer op voorrraad.
Dus even wat foto's gemaakt! De kat denkt dat er een muis of ander dier achter zit..zal toch niet!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten