vrijdag 25 mei 2012

Ik zocht patronen en vond Kay Sekimachi!!






Het klinkt gek! maar ik hou niet van zwarte bedrading..ik heb dus een tijdje geleden gedacht aan macramee om daarmee je bedrading met mooi touw te omwinden..maar ook andere dingen in huis.
Maar hoe ging het ook alweer??
Maar snel wist ik weer een simpel patroon en vond het leuk om te doen. Weg zwarte draad..aan een linnen lampje.
Ooit hadden we dit geleerd op school..
Maar jee deze Kay Sekimachi maakt de mooiste kettingen met deze knoopjespatroon macramee....op weg en op zoek naar andere patronen. Ik blijf nog even zoeken tot ik het vinden ga. Ik krijg nl ideetjes in ene..creatieve..maar of het lukken gaat? Deze dame maakt ook nog is mooie schalen en zie de broche..wow!



Broche van Kay Sekimachi

De mooiste schalen gemaakt door Kay

Owww mag ik dan een cursus volgen..ga haar boeken zoeken..

foto's: Leslie Williamson

Geen opmerkingen:

Een reactie posten