vrijdag 4 mei 2012

Another day..

Was daar niet ooit een liedje van gemaakt..?
De tekst zit in mijn hoofd..ergens weer verstopt.


Boodschappen weer in huis, straks even naar verpleegtehuis ..en ow ja ik heb mezelf getrakteerd. Op een mooie plant..in een emmer gezet en even een mooi plekje vinden ..af en toe onderdompelen..dan blijft hij mooi..

Had leuk gesprek gisteren met de eigenaresse van ZAFRA ..de winkel is op de Singel, Amsterdam. De webwinkel is nog niet open vertelde ze me, want daar is ze nog druk mee bezig. Had helaas mijn camera niet mee,  ze had hele mooie kleine hebbedingetjes in haar winkel. Kreeg een prachtig kaartje mee..ik vind het inspirerend Hoe mensen een eigen bedrijfje beginnen,in deze tijd,  iets wat ik nu wel vrijwillig zou willen doen. Het lijkt me heerlijk om mijn ziel en zaligheid in zoiets te storten..

Wat ik altijd in me heb gehad, simpel, ik heb een overvloed aan goede ideetjes. Maar ja de crisis merkt iedereen ..dus ja het borrelt bij me als ik dit zie. Wat een prachtig smal klein pandje op de Singel. Heel klein maar mooi ingericht..als ik ingebouwde oude balken zie en mooie wit gekalkte muren en dan zo een oud pandje met een mooi design qua inrichting ..heerlijk om te zien. En er over te praten. En zou ook hier wel een half dagje willen meedraaien met haar..leuk tussen de toeristen in...mijn wortels liggen vast ergens op die grachten ik voel me er heerlijk ook om te wandelen..niet te druk. Bomen weer groen en de vogeltjes zijn ook daar..luidkeels...

Ik neem binnenkort mijn camera mee..en dan meer over Zafra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten